9 DE JULIO CONCERT CORAZONADAS A BENEFICI DE PAPALLONA – AMBIT

#NataliaLacunza i #Samantha protagonitzen la iniciativa solidària ‘Corazonadas’ dels Concerts de Vivers. ❤Esta vetllada benèfica es va posar en marxa l’any 2018 amb l’objectiu de recaptar fons per al projecte Papallona de l’associació Àmbit. El projecte Papallona es va posar en marxa en setembre del 2016 amb l’objectiu d’implementar un habitatge tutelat per a la inserció, recuperació i rehabilitació de dones preses i ex-preses amb problemes de salut mental greus.Les iniciatives de l’entitat també s’orienten a la promoció i recuperació de l’autonomia de les persones que surten de la presó. Per tal d’assolir les seues fites, Àmbit aposta per les aliances, el treball en xarxa i la coordinació amb la resta d’agents implicats, inclosa l’administració.

🎟 Compra tus entradas en https://concertsdevivers.com