Ambit se incorpora al Comité de seguimiento de la Convenció Ciutadana de Salut Mental

COMISSIÓ DE SEGUIMENT

El comité de seguiment està format per representants dels grups parlamentaris de les Corts, les associacions de malalts i familiars, els agents socials (sindicats i empresaris), les societats científiques i els col·legis professionals relacionats amb la salut mental, les drogodependències i les conductes addictives.

Javier Vilalta Ibáñez, director Associació Àmbit, Coordinador ODSP – Observatori Drets Humanos Salut Mental i presó de la Comunitat Valenciana, Patrono Fundació Maides i vocal COEP.