X PREMIS CALCSICOVA

Ayer celebramos los #XPremisCALCSICOVA en el @centredelcarme. Fue una gala muy emocionante gracias a todas las personas que fuisteis partícipes.❤️Calcsicova Federación📸https://calcsicova.org/fotografies/

Nuestro compañero y miembro importante de nuestra entidad Rafa Santos, impulsor del programa Mercurio recibió uno de los homenajes a título postumo, desde aquí te hacemos llegar todo nuestro amor y cariño.

Els Premis CALCSICOVA sorgiren l’any 2011 amb la intenció de què es convertiren en un referent a nivell nacional en l’àmbit del VIH, una oportunitat per a conéixer els treballs i les organitzacions que es dediquen al nostre àmbit i amb la intenció de conéixer-nos, interactuar i passar un dia agradable al mateix temps que difonem i visibilitzem la labor de les persones o organitzacions premiades.

Després de nou edicions podem afirmar que hem aconseguit afermar els nostres objectius i visibilitzar la labor, les idees i el bon fer de moltes persones, professionals i organitzacions que es destaquen i són un exemple a seguir per a la resta. Hem traspassat l’àmbit de la Comunitat Valenciana, important i exportant innovacióactivismeeducaciórecerca prevenció. Volem reconéixer i agrair de la forma més solemne la labor que en més de trenta anys realitzen diferents actors de la societat, a favor de la participació i la plena integració de les persones amb VIH i sida.

Els Premis CALCSICOVA, a més de servir d’instrument com a reconeixement als projectes, a la solidaritat i al bon fer demostrats per les diferents institucions i persones, casen amb els objectius i fins defensats per la Coordinadora, ja que visibilitzen en l’àmbit mediàtic la labor en els diferents camps i es converteixen en el màxim reconeixement del tercer sector del VIH i la sida, cap als diferents sectors de la societat en general, atorgats per les mateixes ONG, amb humilitat però amb gran afecte i mostres de compromís.

Cada any són més les personalitats que participen, de part de les administracions, la política, sindicats, sector privat, mèdics, etc., el que ens fa sentir molt orgullosos, en aconseguir reunir en una vesprada a tanta gent en una celebració en la qual tots i totes guanyem. Estem davant una nova etapa amb uns objectius que superen les expectatives que podíem tenir i la visibilitat, presència i importància dels premis, cada any és major i ens ajuda a aconseguir les metes que internacionalment ens hem fixat en la patologia del VIH i la sida.